Followers

Friday, March 4, 2011

Oh my... I need a break..

oh my..i totally need a break..a long break... i cant live in same routine for 365 days..esp lately been tight with few things especially new house stuffs...

good example today,, went to new house during lunch break,,cos nak deal with kitchen cabinet contractor..skali tokeh tu mai lambat sbb sesat..penat weii,,tnggu dlm keadaan panas.. pening duk tnggu lame ,,last2 terpakse ambik half day...so nakla p bercuti2,p rehat2kan minda,tenangkan pikiran & luaskan pemandangan.. :))


Alhamdulillah boss dah approve cuti..yg lawaknye,, he sign "S" then only he realize i applied for long days..tu yg sign 's' je..die stop sign to get for my verification,,hahakss..pepon last2 die approve gak,,as long as i have back up.. ;p


Preparation?? oh my.... my hubby duk sound jugak bile nak prepare,,bile nak pack in..nmpak gaye mcm xnak cuti je.. eh ehhh,,i nak cuti tp biasela slalu duk wat keje las min.. taht is typical me okehh..las min barula terhegeh2 nak pack-in...huhuuu..


will be going to kl this coming thursday by air-sia..booking awal2 so tiket flight dpt murah jek..okla,,bercuti dlm badegt,hehe..oh ya,,dah ade my opismate yg order FM.. :)


okla till then...tata..

1 comment: